C6
Menu

Galingas tiek išore, tiek savo vidumi

Citroën C6 techniniai duomenys

svetainės c6.lt autoriaus Rolando nuotrauka Rolandas Kuprys - Paskelbta skyriuje: C6 atnaujinimo data: 2018 sausio 7 d.

Šis Citroën yra varomas geriausiojo iš į C6 modelius montuotų variklių gamos - 3.0 HDi V6.

Citroën C6 gamybos pradžioje pirkėjams buvo siūlomi du V6 tipo galios agregatai – benzininis ir dyzelinis. Pirmaisis - 3.0 litrų darbinio tūrio, išvystantis 211 PS (208 AG, 155 kW) pajėgumą; antrasis – visiškai naujas 2,7 litro HDi turbodyzelinis variklis su smulkiųjų dalelių filtru, išgaunantis 204 PS (201 AG, 150 kW) galią. Abu varikliai komplektuojami tik su automatine 6 laipsnių pavarų dėže, leidžiančia vairuotojui perjungti pavaras ir rankiniu režimu.

Nuo 2006 spalio mėn. pasirinkimas išplėstas pasiūlius ekonomiškesnį 2.2 litro HDi 170 PS (168 AG, 125 kW) galios variklį su dvejomis turbinomis ir smulkiųjų dalelių filtru. Šis variklis, skirtingai nuo pirmtakų, jau buvo montuojamas komplekte su 6 pakopų mechanine, o taip pat, tik gerokai rečiau (santykiu 2:8), ir su automatine pavarų dėže.

Nuo 2009 birželio mėn. pristatytas naujas 3.0 litrų darbinio tūrio V6 HDi, dyzelinu varomas galingiausias C6 variklis, jau išvystantis net 240 PS (237 AG, 177 kW) galią ir pakeitęs lig tol naudotus 2.7 L V6 HDi variklius. Jums nuomojamas Citroën C6 ir yra varomas būtent šios puikios ir naujausios 177 kW jėgainės. Citroën C6 ir šiap jau yra gan retas automobilis, o su šîuo varikliu ypatingai - tokių buvo pagaminta vos 4084 vienetai!


Kodėl Citroën C6 3.0 HDi geriausias


3.0 HDi variklis yra galingiausias iš į Citroën C6 montuotų variklių gamos, taigi automobilis su šiuo varikliu yra greičiausias (nors ir sunkiausias): 100 km/val. greitis pasiekiamas per 8,5 sekundės ir išvystomas didžiausias maksimalus 235 km greitis. Palyginimui, C6 įsibėgėjimas iki 100 km/val. greičio su 3.0i benzininiu varikliu - 9,4 sekundės, su dyzeliniu 2.7 HDi - 8,9 sekundės (abiejų maksimalus greitis 230 km/val.), o su dyzeliniais 2.2 HDi - 9,6 sekundės (sukomplektuotu su mechanine pavarų dėže) arba per 11,2 sekundės, jei tas pats variklis bus sukomplektuotas su automatine pavarų dėže (maksimalus greitis 217 km/val.)

Citroën C6 variklis V6 HDi

Nepralenkiamas Citroën C6 3.0 HDi galios / ekonomiškumo santykis


Didžiausia iš galimų C6 variklių galių nėra vienintelis 3.0 HDi variklio privalumas - jis yra ir ekonomiškas! Fakto, kad C6 su 6 pakopų mechanine pavarų dėže yra geriausias pasirinkimas ieškantiems pigiausio šio automobilio ekspoatavimo varianto, nepaneigsi. Tačiau siekdami patirti visavertį, išbaigtą flagmano žavesį ir maksimaliai išnaudoti jo privalumus, renkamės vien iš modifikacijų, aprūpintų automatinėmis pavarų dėžemis. Taip ir palyginimai bus korektiškeni.

Neretai sutinkama nuomonė, kad turintis didžiausią darbinį tūrį variklis yra ne tik galingiausias, bet ir pats godžiausias kurui arba kitaip sakant, imlus jo ekploatuojančiojo piniginės turiniui. Pamirškime šią nuostatą, kuomet kalbame apie Citroën C6, aprūpintą 3.0 HDi varikliu - su tuo pačiu kuro kiekiu juo nuvažiuosime toliau (už kurą sumokėsime mažiau) nei su bet kuriuo kitu automatinę pavarų dėžę turinčiu C6. Važiuojant mišriu (mieste/užmiestyje) režimu, gamintojo teigimu, C6 šimto kilometrų atstumą nuvažiuos su 7,4 dyzelino kuro litru. Ekonomiškesnėmis kuro sąnaudomis (bet tik ne galia!) 3.0 HDi variklį lenkia tik vienintelis C6 su 2.2 HDi varikliu ir mechanine pavarų dėže (6,6 l/100 km), tuo tarpu galia artimesnių C6 savininkai tam pačiam 100 kilometrų atstumui nuvažiuoti degalų turės įpilti pastebimai daugiau: 2,7 HDi variklių savininkai - papildomai 1,3 litro dyzelino (8,7 l/100 km), o benzinu maitinamo C6 savininkai - visus 3,8 litrus daugiau (11,2 l/100 km). Draugiškas įspėjimas neapsigauti maksimaliai ekonomiško važiavimo gerbėjams, besirenkantiems C6: šis išskirtinis Citroën sedanas net ir su mažiausios kubatūros (2.2 HDi) varikliu, jei tik automobilyje jau yra įdiegta kitoms šio modelio modifikacijoms lygiavertė automatinė pavarų dėžė, kuro pareikalaus netgi daugiau, nei pats galingiausias C6 3,0 HDi variklis!

Jis buvo vadinamas „erdvėlaiviu, kuris rieda oru”, „žaviai išskirtiniu” ir „gaivinančiai skirtingu”. Dabar C6 sedanas turi naują pravardę: galingiausias, pasak firmos, visų laikų Citroën automobilis.

Objektyvumo dėlei - visų Citroën C6 variklių palyginimo lentelė (duomenys surinkti iš oficialių gamintojo bukletų). Vertinkite, išsirinkite savo favoritą.

Variklis 3.0i Petrol
V6 215
BVA6 Auto
2.2 HDi
16V HDi 173 FAP
BVM6 Manual
2.2 HDi
16V HDi 173 FAP
BVA6 Auto
2.7 HDi
V6 HDi 208 FAP
BVA6 Auto
3.0 HDi
V6 HDi 240 FAP
BVA6 Auto
Darbinis tūris (cm3)29462179217927202992
Cilindrų skaičius6 (V6 60° kampu)4 (vienoje eilėje)4 (vienoje eilėje)6 (V6 60° kampu)6 (V6 60° kampu)
Maksimali galia (kW AG/aps)155kW 215/6000125kW 173/4000125kW 173/4000150kW 208/4000177kW 237/3800
Maksimalus sukimo momentas (Nm/aps)290/3750370/1500370/1500440/1900450/1600
Maksimalus greitis (km/val.)230217217230235
0-100 km/val. (sekundės)9,49,611,28,98,5
Mieste (l/100km)16,38,710,612,010,2
Užmiestyje (l/100km)8,25,45,96,85,8
Mišrus (l/100km)11,26,67,68,77,4
Euro standartasEuro 4Euro 4Euro 4Euro 4Euro 5
CO2 (g/km)266175199230195

Pastaba: vienas oficialus Citroën bukletas prancūzų kalba pateikia kiek mažesnes 3,0 HDi variklio kuro sąnaudas (mieste - 10,0 litrų šimtui km, o mišriame režime - 7,3) bei mažesnę CO2 emisiją - 190 g/km, tačiau šie duomenys rasti užfiksuoti tik minėtame dokumente; tuo tarpu kituose (surastuose ir turimuose) yra pateikiami tie duomenys, kurie surašyti ir šioje lentelėje.

Beje, tas pats 3,0 HDi V6 237 AG, 177 kW variklis buvo montuojamas ne tik į mūsų aprašomą ir nuomojamą Citroën C6 flagmaną, bet ir į kitų gamintojų automobilius - Jaguar XF, Land Rover Discovery 4, Range Rover Sporty - tad jei esate važiavę su vienu iš jų, jau esatę patyrę jo galią (bet tik ją).


Citata iš: Citroën C6 3.0 Exclusive review paskelbė David Williams