Jei esate linkę vertinti gaivinančiai novatorišką požiūrį, kuris suteikia savitą ir individualų stilių nedarydamas jokių išlygų saugos arba komforto atžvilgiu, tuomet sėskitės į Citroën C6.
Nesenstantis dizainas
Tikro dizaino klasika išlaiko laiko išbandymą; kai kitų trumpalaikis dizainas išbluko iš atminties, jo žavesys tebegyvena.
Citroën C6 ilga ratų bazė ir harmoningas aptakus profilis atspindi automobilio didybę, galią ir erdvę.
Išraiškingas C6 dizainas neleis šiam automobiliui ištirpti „beveidžių“ mašinų sraute, privers atsisukti ne vieną praeivį ir vairuotoją, jau nė nekalbant apie tuos, kurie C6 išvys pirmąsyk ar ankščiau yra matę vos vieną-kitą kartą. Citroën C6 buvo, tebėra ir, deja, liks gana retai sutinkamas keliuose (visgi iš viso jų yra pagaminta mažiau nei 24 tūkstančiai ir tame tarpe tik vos 4084 vienetai su trijų litrų darbinio tūrio dyzeliniais varikliais - ir daugiau gaminama nebebus). Tai tik dar labiau padidina modelio vertę ir susidomėjimą šiuo įstabiu automobiliu.
Pradėsime supažindinimą nuo ne tokios išskirtinės, bet nuomojantiesiems automobilį gan aktualios temos - patogumo ir erdvės salone ir tuomet dėmesį skirsime suteikiančioms savitumo korpuso išorės detalėms.
Erdvė
Kaip ir kiti didieji prancūzų automobiliai, Citroën C6 buvo gamintas vežioti Prancūzijos prezidentus ir ministrų kabineto narius. Prakalbus apie erdvę salono gale, šio fakto atskleidimas juk suteikia pagrįsto optimistiškumo, tiesa? Išties, yra ko džiūgaut: čia yra daug vietos kojoms ir, nors gali susidaryti įspūdis, kad labai aukštų keleivių galva gali remtis į nuožulnų stogą, nesiremia. Sėdėti čia gera.
Jūs galėsite įjungti sėdynių šildymą (iš trijų šildymo lygių pasirinksite Jums tinkamiausią), ir netgi turėsite galimybę patys kontroliuoti kondicionieriaus į galinę salono dalį per keleiviams skirtas oro išleidimo angas perduodamo oro srauto kryptį ir intensyvumą. C6 automatinė oro kondicionavimo sistema, sujungta su švelnios difuzijos sistema ir žiedadulių filtru, suprojektuota taip, kad visiems keleiviams būtų užtikrinama tinkama temperatūra.
Verslo kliento patogumui ant lanksčių stovų yra sumontuotos papildomos apšvietimo lempos skaitymui, tad šviesos srautą galima nukreipti tiksliai ten, kur jo reikia, be pavojaus, kad jis akins vairuotoją. C6 žavi kokybiškomis šildomomis (ir gale!) sėdynėmis, atitinkančiomis aukščiausius komforto standartus. Citroën vairuotojas ir keleiviai gali mėgautis ergonomiškomis oda aptrauktomis sėdynėmis su puikia laikysenos parama, kuri ilgesnes kelionės paverčia malonesnėmis, teikia keleiviams maksimalus komfortą ir poilsį, jų netrukdys ir pašaliniai triukšmai, nes šoniniai durelių stiklai - daugiasluoksniai. Galiniai keleiviai patirs komforto lygį, kuris iki šiol buvo tik limuzinų keleivių privilegija.

Žibintai
Ant variklio dangčio ir sparnų šiek tiek užeinantys priekiniai žibintai, kaip ir bumerango formos galiniai žibintai yra ypač verti atskiro paminėjimo, šie meno kūriniai tiesiog neleis likti abejingais. O jei tik juos dar pamatytumėte po saulėlydžio, sutemus, įjungtus!

Durelės su neįrėmintais stiklais
Citroën C6 kūrėjų grakštus reveransas prestižiniam kupė dizainui - įspūdingos durelės su neįrėmintais stiklais, prisidedančios prie šviesaus ir nepaprastai erdvaus interjero sukūrimo. Atvėrus C6 dureles, kurių stiklo neriboja joks rėmas, patenkama į kruopščiai suplanuotą saloną. Ne tik sėdynės, bet ir durų panelės yra padengtos aukštos kokybės oda, į kurią yra malonu pažvelgti ir liesti. Durelėse sumontuotos patogios lenktų formų daiktadėžės, į kurias telpa mini skėčiai ar kiti reikmenys. Aukštos kokybės medienos apdailos daiktadėžių dangteliai su chromo intarpais įrengti visose keturiose duryse, jų pusmėnulio formos dizainas žaviai dera su bendru prietaisų skydelio stiliumi. Vos švelniai spusteltas žemyn, daiktadėžės dangtelis automatiškai užsiveria taip stilingai, kad tuoj kažko panašiai efektingo pasigęsti kituose prabangiuose automobiliuose. Langai laminuoti, pagaminti iš dviejų stiklo lakštų, tarp kurių yra plastiko intarpas, lemiantis gerą garso izoliaciją ir saugumą. C6 galiniai langai yra tonuoti, saugo jūsų privatumą nuo aplinkinių akių, o jei panorėsite būti įamžinti fotografo ar šiaip pasimėgauti aplink supančios gamtos kvapais, tik spustelkite elektra valdomo lango atidarymo mechanizmo jungiklį.

Įgaubtas galinis stiklas
Ne mažiau išraiškingas ir galinės dalies dizainas. Originalus galinis Citroën C6 langas tęsiasi iki galinių žibintų. Tai ne tik inovatyvaus dizaino krypties diktavimas, bet ir funkcionalumas: unikali įgaubta (!) lango forma suteikia puikų galinio vaizdo matomumą ir savaime išsivalo. Grakščiai įgaubtas galinis stiklas ir trumputis bagažinės dangtis tobulai užbaigia harmoningą siluetą.
Nepaisant to, kad automobilis gaminamas sedano kėbulu, jis panašus į hečbeką. C6 įgaubtas galinis stiklas ankščiau (man) matytas tik Citroën CX ir C5, tačiau teko skaityti (matyti neteko), kad panašus buvo montuojamas ir kai kuriuose 60-ųjų Dodge.
Nuotraukoje žemiau taip pat galite matyti ir šiek tiek pakeltą galinį aptaką. Apie jo funkcionalumą skaitykite
čia

C6 išvaizda kiekvieną trumpą kelionę paverčia proginiu įvykiu; dalinai dėka automobilio retumo.
Citata iš: Citroen C6 Saloon (2006 - 2012) review paskelbė autotrader.co.uk